خدمات ویژه تولیدی لباس فرم بافتینه

خدمات ویژه تولیدی لباس فرم بافتینه

گلدوزی یکنواخت  لباس کار

لباس و گلدوزی ، برند شما را ارتقا می بخشد و تصویری یکپارچه از حرفه شما ایجاد می کند که ایده آل برای استفاده در لباس تجاری شما است.

در اینجا در تولیدی لباس فرم بافتینه ، ما آرم های شرکت ، متن یا ترکیبی از هر دو را با طیف گسترده ای از رنگ ها با کمترین هزینه در هر برنامه انجام میدهیم.

سرویس لباس دوزی و گلدوزی ما بسیار آسان و مقرون به صرفه است.

ماسک

ساخته شده از پارچه های راحت که بینی و دهان را پوشانده است ، ماسک های محافظ صورت ما به منظور جلوگیری از شیوع باکتری های موجود در هوا و ویروس ها در افراد و همچنین آلودگی متقابل بین سطوح و تماس دست به صورت طراحی شده است.

خدمات ویژه تولیدی لباس فرم بافتینه

 حفاظت از کار

اطمینان حاصل کنید که اعضای پرسنل شما با داشتن طیف وسیعی از تجهیزات در لباس فرم بافتینه ایمن و محافظت می شوند.

دامنه ما شامل هر دو ماسک ایمنی یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد است ، و همچنین دستکش یکبار مصرف لاتکس برای اطمینان از یک محیط استریل میباشد.

صنعت بهداشت

موارد ضروری برای افرادی که در صنعت بهداشت و درمان و مهمان نوازی یا نقش های چهره عمومی ، دستکش های لاتکس و ماسک های محافظ صورت به ما کمک می کنند تا از یک محیط کاری ایمن برای کارمندان ، بیماران و مشتریان اطمینان حاصل کنیم.

در کنار دستکش و ماسک ، محدوده محصولات بافتینه ما همچنین دارای البسه های پزشکی راحت ، ضد مه و عینک ایمنی با لنزهای شفاف است که محافظ کاملی در برابر قطرات و بخار را به مراقبان و کادر پزشکی ارائه می دهد.

تولیدی لباس فرم بافتینه بر این باور است که تمامی نیاز های پوشیدنی مشتریان را تامین کند.

ما برای رسیدن به این که بتوانیم مشتریان خود را از همه نظر تامین کنیم محصولات جدیدی را به مجموعه محصولات خود اضافه میکنیم.

بزرگترین هدف گروه تولیدی بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهارده − 9 =

blank