لباس کار لباس فرم بافتینه

دیگر انواع پارچه های لباس کار

معرفی دیگر پارچه های مناسب لباس کار

پارچه کتان :پارچه کتان همانگونه که از اسمش مشخص است از الیاف کتان استفاده میشود البته این را باید در نظر داشته باشیم که کتان در ایران کاشت نمیشود این نوع پارچه یکی از قدیمی ترین نوع پارچه های تولید شده توسط انسان هاست.این پارچه با توجه به درصد کتان استفاده شده شناخته میشود،که در صورت درصد بالای استفاده به مراتب پارچه ضخیم تر و سنگین تر میشود.به دلیل ضخامت و مقاومت این پارچه و مقاوم بودن در برابر حرارت معمولا در تولید لباس کار افراد شاغل در جوشکاری و برشکاری استفاده میشود.

پارچه تترون:پارچه تترون از پلی استر ویسکوز و طی فرایند ریسندگی و بافندگی تولید میشود. این پارچه یکی از پر کاربر ترین پارچه ها در تولید لباس کار است.این پارچه در ضخامت های گوناگونی تولید میشود و باید در نظر داشت که با توجه به ضخامت برای تولید چه لباسی استفاده شود.این پارچه معمولا برای پیراهن های فرم اداری و در مواردی برای تولید روپوش های بیمارستاتی و رستورانی استفاده میشود.

لباس کار لباس فرم بافتینه

چه پارچه ایی در تولیدی لباس فرم استفاده میشود؟

برای تولید لباس های کار با کیفیت بالا نکته های زیادی حائز اهمیت است که در اولین گام و مهمترین نکته انتخاب پارچه مناسب برای تولید لباس کار میباشد.

با توجه به تنوع پارچه ها هم از نظر کیفیت پارچه و هم از نظر رنگ در بازار باید با تیز بینی و وسواس زیادی را داشته باشیم.

تولیدی لباس فرم بافتینه طراح و تولید کننده انواع لباس کار به صورت عمده در همه حال اساس کار خود را بر پایه کیفیت بالای محصولات خود نهاده است.

پارچه ها با کیفیت پایین معمولا با تضاد رنگی مواجه هستند بصورتی که در یک طاقه پارچه که باید از رنگ یکدست برخوردار باشد،داری رنگ های متفاوتی است ، در صورت انتخاب این نوع پارچه و تولید لباس کار با تضاد رنگ مواجه میشویم.

تولیدی لباس فرم بافتینه ارئه دهنده محصولات خود در تمامی نقاط کشور میباشد،کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان مهم ترین هدف مجموعه تولید لباس فرم بافتینه میباشد.

تولیدی لباس فرم بافتینه با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ایی بهترین نوع پارچه را برای طراحی و تولید لباس کار انتخاب میکند.

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × 1 =

blank