لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

رنگ های مناسب برای لباس در فصل زمستان

رنگ مناسب لباس در فصل زمستان

شیک پوشی و زیبا بودن برای اکثر خانم‌ها مهم است و آن‌ها همواره به دنبال راهی هستند تا خاص تر و خوش پوش‌تر به چشم بیایند، شرایط جوی مخصوص هر فصل سبب شده است تا یکسری از رنگ‌ها مورد استفاده بیشتری قرار بگیرند. در این مطلب می خواهیم به معرفی رنگ مناسب برای لباس در فصل زمستان می گوییم که باعث می‌شوند شما زیبا و شیک تر به چشم بیایند.

رنگ خردلی بپوشید و آرامش بخش شوید

رنگ خردلی گرم است  و آرامش خوبی دارد. اگر می خواهید که روی دیگران تاثیر بزارد،  این رنگ را در پوشش خود استفاده کنید خوب است.

لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

خاکستری و مشکی مناسب برای تمام افراد

رنگ‌های مشکی و خاکستری در فصل زمستان بیشتر از رنگ‌های دیگر استفاده می کنند و این رنگ‌ها را اکثر افراد با انواع رنگ پوست می‌توانند استفاده کنند.

افراد با رنگ پوست روشن از رنگ بنفش استفاده کنند‌

به افرادی که مو و پوست روشن دارند توصیه می‌شود تا از رنگ بنفش استفاده کنند، این رنگ سبب آن می‌شود تا خوش پوش‌تر و زیبا‌تر به نظر رسید.

رنگ قرمز مناسب برای پوست روشن

به کسانی که پوست روشن دارند توصیه می‌شود تا از رنگ قرمز استفاده کنند. ترکیب رنگ قرمز به همراه پوست روشن بسیار زیبا است البته به افرادی هم که پوست تیره دارند توصیه می‌شود تا از قرمز تیره استفاده کنند.

شتری مناسب‌ترین رنگ زمستان

رنگ شتری را همواره در لباس‌های زمستانی مشاهده می‌کنید که  از کیف و بوت تا پالتو و شال، این رنگ یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها در فصل زمستان است و جلوه زیبایی به شما می‌دهد.

گرمای رنگ‌های پر رنگ را برای خود کنید

رنگ‌هایی پر رنگ و گرم مانند قهوه‌ای برای زمستان بسیار مناسب هستند و گرمای خود را به شما هم منتقل می‌کنند در فصل سرما از این رنگ استفاده بسیار داشته باشید.

ترکیب رنگ‌های زمستانی

در این فصل می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال ترکیب رنگ‌های نقره‌ای و آبی، آجری و ارغوانی، خاکستری و قرمز، سرمه‌ای و کرم، زرد و قهوه‌ای و صورتی و کرم و… بسیار شیک و مناسب هستند.

با سپاس از همراهی شما کاربر عزیز:)

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

13 + 2 =

blank