لباس های زمستانه

روش های نگهداری لباس های زمستانه:

با توجه به اینکه در انواع مختلف لباس های زمستانه مخصوصا کاپشن و پالتو از چرم و گونه های مختلف پارچه هایی که نیاز به نگهداری دارند استفاده میشود هنگام خرید باید به نکات مهم نگهداری توجه کنیم.

blankبعضاً افراد پالتوهای خود را از جنس چرم انتخاب می‌کنند. نگه‌داری از پالتوهای چرم قوانین خاص خود را دارد و نیازمند مواد نگه‌دارنده‌ی مخصوص چرم است. برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌های روی سطح چرم می‌توانید از دستمال یا اسفنج مرطوب استفاده کنید و به‌راحتی تمام لکه‌ها را از بین ببرید. سپس بهتر است از اسپری‌های ضد آب‌کردن چرم که در بازار موجود هستند استفاده کنید و تمام سطح پالتو را با این اسپری‌ها پوشش دهید.

انواع لباس زمستانه

لباس های زمستانی علاوه بر لباس بیرونی مانند کت ، کاپشن ، کلاه ، یا ، شامل پالتو ، بارونی ، لباس زیر گرم میباشد.با تغییر فصل و در پی آن سردی هوا باعث میشود که تغییراتی در نوع پوشش بوجود آید که این تغییرات میتواند با توجه به شرایطی جوی هوا و تفریحات مهیج زمستانه همراه شود.لباس های زمستانی که برای ورزش و تفریح استفاده می شود شامل لباس اسکی و لباس مخصوص برفی است. بسیاری از فرهنگ های شمالی از خز حیوانات برای تهیه لباس های زمستانی استفاده می کنند.

, ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 + شانزده =

blank