لباس های کار خاص

لباس های کار خاص

لباس های کار برای فضای باز

ما انتخابی از دو ژاکت نرم را ارائه می دهیم. ضد باد و مقاوم در برابر آب است. ساخته شده از تقریباً  صد در صد پلی استر، از فناوری مبتنی بر الاستین برای افزایش راحتی شما از طریق کاهش سایش استفاده می کند.

ما متوجه شدیم که بیشتر وسایل در فضای باز در رنگ های سبز مات و سایه های ارغوانی، زرد و قرمز موجود است. با این حال، کاپشن های پوسته نرم ما در سایه‌ های شیک مشکی و زغالی، همراه با برجسته‌های نارنجی ظریف برای ایجاد ظاهری چشمگیر نیز در دسترس هستند.

کاپشن های زمستانی

از آنجایی که ما از جدیدترین ترندهای جهانی الهام گرفته ایم، کاپشن های پوسته نرم ما به شما این امکان را می دهند که به راحتی از طیف وسیعی از فعالیت های خارج از منزل لذت ببرید و در عین حال تا جایی که ممکن است در لباس های بیرونی زیبا به نظر برسید.

ما خطی از ژاکت‌ های پوسته نرم ایجاد کرده‌ایم که برای محافظت کامل در برابر عناصر طراحی شده‌اند، در حالی که بسیار شیک‌ تر از اکثر لباس‌ های موجود در فضای باز به نظر می‌رسند.

بادگیر ها با سطح محافظت بالا

بادگیر های روکش دار همیشه محافظت زیادی از کارگران در محل ارائه می‌دهند، اما مزیت اصلی آن‌ها این است که شاید راحت‌ ترین لباس‌ های کار باشند.

این الهام بخشی ما هنگام طراحی مجموعه بادگیر های پشمی است. ما می‌خواهیم طیف وسیعی از لباس‌ های کار را برای صنایع سبک و تجارت بسازیم که راحتی و آشنایی یک طرح قدیمی را داشته باشد.

اکثر همه کسانی که در تجارت یا صنعت کار می کنند دارای آن بالاپوش قدیمی قابل اعتماد هستند  همان چیزی که هنگام کار روی یک شغل خاص به آن روی می آورند.

لباس های کار خاص

محافظت بالا با لباس های کار

طیف کامل کت های کار با کارایی بالا را مشاهده کنید. و از همه مهمتر، تحویل سریع و به موقع ما است.

برای محافظت نهایی در فضای باز، لباس های کلاسیک و مدرن مناسب فضای باز  ما را انتخاب کنید. لباس های کار بافتینه با طراحی  منحصربفرد خود، کاملاً ضد آب و کاملاً مقاوم در برابر باد است، در حالی که آستین های ارگونومیک حرکت آسانی را ارائه می دهند که برای کار در فضای باز عالی است.

البسه های کار(عینک ایمنی)

آنها کار را انجام می دهند، مطمئنا گزینه های خوبی برای همراهی شما با لباس های کار میباشد. همه البسه های کار ما در تولیدی لباس فرم بافتینه برای شما بهترین هستند.

اولین چیزی که در مورد عینک ایمنی ما متوجه خواهید شد این است که آنها شبیه عینک ایمنی نیستند. بیشتر آنها شبیه مشخصات حجیم هستند که در آزمایشگاه‌های علوم  یافت می‌شوند.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید بهترین لباس های کار است. از حمایت های شما کمال تشکر را داریم.

, , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هجده − یک =

blank