لباس کار لباس فرم بافتینه

لباس کار مناسب شرکت های پتروشیمی

لباس کار در صنایع پتروشیمی

با وجود استانداردهای بهداشتی و ایمنی بسیار بالایی که در صنایع پتروشیمی رواج دارد ، کارگران آن هنوز هم می توانند با تعداد زیادی از خطرات روبرو شوند.
با استفاده از لباس کار مناسب می توانند در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مضر ، چه از نظر مایع و چه از نظر ذرات ، محافظت مورد نیاز بسیاری را انجام دهند.

متخصصان خط مقدم تولید روزانه با تعداد زیادی از خطرات شیمیایی تهدید کننده روبرو هستند. در حفاری خارج از ساحل ، خطرات از ضربات ، گاز سولفید هیدروژن در حین حفاری ، فلزات سنگین و بنزن موجود در نفت خام  وجود دارد.

لباس کار لباس فرم بافتینه

نکات مهم در تولید لباس کار در تولیدی لباس فرم بافتینه

درزهای دوخته شده و بیش از حد ضخیم با نوار برای محافظت و مقاومت بیشتر در لباس کار

سیستم بسته شدن زیپ دوبل برای محافظت بیشتر لباس کار

وزن سبک لباس کار ها یکی دیگر از ویژگی های این گونه از لباس کار هستند.

نقش لباس کار در محافظت از کارکنان

لباس کار های محافظ شیمیایی تولید شده ،به محافظت از بدن کمک می کند تا از مواد شیمیایی سمی کم خطر تا خطرات بیولوژیکی جلوگیری کند.

لباس کار ها به ویژه برای شغل هایی که در معرض مکرر مواد شیمیایی خطرناک قرار دارند به ویژه ، به دلیل مانع عالی برای طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آلی و معدنی، به دلیل نوع طراحی و مقاومت مناسب هستند.

تولیدی لباس فرم بافتینه تولید کننده انواع لباس کار لباس فرم ،البسه کار  پیش گام در استفاده از مدرنترین تجهیزات طراحی و تولید میباشد.تولیدی لباس فرم بافتینه همواره بالاترین هدف خود را جلب رضایت مشتریان قرار داده است.

تولیدی لباس فرم بافتینه با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ایی و فرستادن آنها در محیط کار مشتریان انتخاب و خرید لباس کار را تا حد زیادی آسان کرده است.

 

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 3 =

blank