لباس کار لباس فرم بافتینه

لباس کار های ضد آب بافتینه

لباس ضد آب تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس ضد آب برای تولید دارای  مقررات خاصی است فقط در صورت لزوم محافظت از کارگران در برابر هوای نامطلوب (و مواد خطرناک) که در غیر این صورت ، به طور بالقوه می تواند بر سلامتی و ایمنی آنها تأثیر بگذارد.

تولیدی لباس فرم بافتینه دارای سالها تجربه در ضمینه تولید لباس فرم و لباس کار از جمله لباس ضد آب میباشد که در این سالها تمامی قوانین مربوط به تولید لباس کار هایی حرفه ایی را انجام میدهد.

کارگران دریایی ، گارد ساحلی ، کشاورزان و کارگران جنگلداری تعداد معدودی هستند که به همراه کسانی که در ساخت و ساز و کنترل ترافیک کار می کنند ، تحت تأثیر قرار می گیرند که ساعات طولانی

کار خود را در خارج انجام می دهند.

لباس کار ضد آب به اشکال مختلفی ارائه می شود. ما کت و شلوار ضد آب ، شلوار ، کاپشن ، کت ، تولید می کنیم. بسیاری از این محصولات در گزینه های سلامتی ، از جمله لباس راه آهن  در دسترس هستند.

ارزش لباس کار ضد آب در مشاغل

درزهای دوخت داده شده باعث تضعیف باران و باد شدید می شوند و پارچه کششی با دوام به راحتی تمیز می شود و باعث می شود لباس کار ها خوب به نظر برسند و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

محدوده منحصر به فرد لباس کار های ضد آب نه تنها ارزش فوق العاده ای را برای فرد استفاده کننده ارائه می دهد ، بلکه تضمین کننده آن است که شما را در هر شرایطی گرم و خشک نگه می دارد.

لباس کار لباس فرم بافتینه

گلدوزری و چاپ روی محصولات ضد آب

گلدوزی روی بعضی از ضد آبهای کاری ما امکان پذیر است ، اما چاپ آن معمول تر است  و توصیه می شود  زیرا فرایند گلدوزی باعث ایجاد سوراخ های ریز در پارچه می شود که خاصیت ضد آب بودن لباس را

خنثی می کند.

خصوصیات لباس های ضد آب:

محافظت در برابر باران:

این گونه از لباس ها برای شغل هایی که در معرض باران هستند استفاده میشوند ،شغل هایی مانند ماموران شهرداری ، ماموران راهداری و غیره…..

لباس هایی با دید بالا:

این گونه از لباس ها علاوه بر خاصیت ضد آب ، دارای خاصیت با دید بالا هستند ، در تولید این لباس ها از شبرنگ ها با رنگ های مختلف استفاده میشوند ، شغل هایی مانند پلیس های راهدار ،ماموران شهرداری ، و کارگران ساختمانی که در شب مشغول کار هستند از این محصولات استفاده میکنند.

تولیدی لباس فرم بافتینه تولید کننده انواع لباس کار و فرم اداری برای تکمیل کردن محصولات خود اقدام به تولید البسه ضد آب کرده است.

بزرگترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه جلب رضایت مشتریان میباشد.

, , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده + هجده =

blank