لباس کار ویژه برای افراد ویژه

لباس کار ویژه برای افراد ویژه

لباس کارحرفه ای تجارت برای آقایان

هنگام لباس پوشیدن برای مشاغل اداری و حرفه ای ، مردان باید کت و شلوار و کراوات به رنگ تیره (خاکستری ، سرمه ای) بپوشند.

کراوات باید ساده باشد و از رنگهای روشن یا الگوهای شلوغ پرهیز کند. آقایان باید پیراهن دکمه دار (ترجیحاً سفید یا آبی روشن) و کمربند بپوشند.

اگر انتخاب شما موارد ذکر شده باشد شما باید کفش های چرم ترجیحا طبی را در دو نوع بندی یا بدون بند انتخاب کنید.

شست و شوی لباس های فرم اداری

ممکن است در گذشته هرگز به شست و شوی لباس های کار فرم اداری فکر نمی کردید. اما شما باید بدانید شست و شوی هر لباس مختص به خود لباس است و برای ماندگاری بیشتر باید به دستور العمل های شست و شو توجه زیادی بشود.

شلوار های فرم اداری با پارچه های کتان و فاستونی یا پیراهن های کتان و تترون که هر کدام یکی از پر مصرف ترین لباس های فرم اداری میباشند نیازمند استفاده از روش های شست و شو برای ماندگاری بیشتر هستند ، اینگونه لباس های کار را نباید با ماشین های لباس شویی شست و شو کرد ، معمولا با آب سرد و با مواد تمیز کننده ملایم عمل شست و شو انجام شود.

لباس کار ویژه برای افراد ویژه

لباس های کار شکیل و شیک بافتینه

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه پس از بیست سال تلاش بی وقفه لباس های کار را چه در بخش اداری چه در بخش کارگاهی برای تمامی مشاغل طراحی و تولید کرده ایم.

برخی از مشاغل اداری و دفتری نیازمند لباس های کار با طرح های خاص و ویژه هستند ، لباس های کاری مدرن و بروز مانند کت و شلوار های با طرح های روز دنیا است.

شیک پوشان ماجراجو به دنبال ظاهری زیبا به دنبال بهترین طرح ها هستند ، اما برای یک سبک ظریف تر ، لباس های فرم اداری را برجسته کنید. برای انتخاب یک لباس کار حرفه ایی نمونه لباس های کار ما را در تولیدی لباس فرم بافتینه دنبال کنید.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

محصولات بی نظیر ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در بخش لباس های فرم اداری هم برای آقایان و هم برای بانوان در بسیاری از طرح ها و رنگ های مختلف موجود میباشد.

لباس های فرم اداری برای بانوان شامل مانتو و شلوار ها و برای آقایان کت و شلوار ، پیراهن و شلوار به همراه البسه های بی نظیر دیگر کار میباشد.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با طراحی و تولید لباس های کار های زیبا و ایمن میباشد.

, , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

6 + 19 =

blank