لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

نکات مهم برای انتخاب بهترین کاپشن و سویشرت چه چیزاست؟

  • بهترین لباس زمستانی به کدام یک از جنس های کاپشن و سویشرت تعلق دارد؟

اطلاع از چطور پوشیدن لباس‌ها به صورت چند لایه، که در مقاله روش پوشیدن لباس های زمستانی به صورت چند لایه به طور کلی در مورد آن توضیح خواهیم داد، خیلی مهم است، اما حتی بیشتر از آن، تشخیص این نکات است که بهترین لباس زمستانی چه نوع لباسی است و چطور می‌توایند زمستان را در بیرون لباس‌هایتان معطل کنید.

یکی از بزرگترین پیچیدگی های پدر و مادر، با صبر و حوصله بودن آنان در پوشش لباس زمستانی به فرزندان‌شان برای فعالیت در مکان باز است. امکان دارد برای اکثر مادران فرآیند انتخاب سویشرت و کاپشن‌ها، پوشیدن آن‌ها به صورت چند لایه و بستن همه زیپ‌ها و دکمه‌ها خود به خود یک گفت و گویی چند ساعته باشد. به احتمال قوی این داستان جایی تمام می‌شود که کودک تبدیل به یک توپ متحرک شده و  البته به راحتی نمی‌تواند دست‌هایش را تکان دهد.

  •   از نخ – پنبه دوری کنید

اگر چیزی وجود داشته باشد که از شما بخواهم برای لباس زمستانی از آن دوری کنید، آن نخ – پنبه است. نخ یا پنبه پارچه‌ای عالی و زیبا برای آب و هوای گرم است که وظیفه‌ اش خنک نگه داشتن بدن است. در زمستان نخ یا پنبه می‌تواند گرمای بدن شما را به بیرون کنترل کند، پس به جز مصرف های خاص مثل لباس‌های زیر، نخ, پنبه را برای تابستان نگه‌دارید.

  • بهترین لباس زمستانی: پشم

در میان لباس‌های زمستانی، پشم برای ماجراجویی در طبیعت، عالی است. آزمایشگاه‌های طبیعی ( گوسفندان ) با بروزترین و مناسب‌ترین الیاف برای سرمای زمستان پوشیده شده اند. پشم باعث ایجاد دور شدن رطوبت از بدن می شود و کمک می کند به شکل عجیبی بدن شما را گرم نگه میدارد، البته اگر نمناک شده‌باشد.

لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

  •  از پارچه های آب گریز استفاده کنید

لایه‌هایی با جنس آب‌گریز بپوشید که از رطوبت جلوگیری می کنند. الکتریسته و آب را به یاد دارید؟ آب رسانای قوی انرژی و حرارت است. رطوبت به سرعت انرژی و حرارت را به بیرون انتقال می دهد. اما به سرعت شما را از احساس گرما خالی می‌کند، پس دنبال لباس‌ها و مخصوصا کاپشن‌هایی باشید که رطوبت را بیرون از حود نگه میدارد.

, ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 4 =

blank