آشنایی با انواع پارچه کجراه مورد استفاده در لباس کار

آشنایی با انواع پارچه کجراه مورد استفاده در لباس کار

آشنایی با پارچه کجراه یا ویسکوز فلامنت

آشنایی کوتاه با پارچه ویسکوز فلامنت (پارچه کجراه) که در تولید لباس کار به کار می‌ رود.

پارچه کجراه کاربرد‌ های فراوانی در صنعت نساجی و خیاطی دارد. این پارچه معمولاً با سه جنس متفاوت قابل تولید و عرضه به بازار است.

برای سفارش آسان لباس کار از انواع پارچه های مختلف و همچنین پارچه کجراه پیشنهاد می‌ کنیم از طریق تولیدی لباس فرم بافتینه اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود نمایید.

پارچه کجراه، نمونه ای از پارچه‌ های نام آشنا در فروشگاه‌ های پارچه فروشی است.

پارچه کجراه برای مصارف مختلفی کاربرد دارد که افرادی که اندکی با خیاطی آشنایی دارند، می‌ دانند که این پارچه برای دوخت چه البسه‌ ای مناسب‌ تر است.

خرید لباس کار با پارچه کجراه

برای خرید لباس کار هایی از جنس پارچه کجراه، بهتر است ابتدا مشخصات آن را به خوبی بدانید. زیرا کارخانه‌ های نساجی بسیاری هستند که از این نوع پارچه در تیراژ‌های بالا تولید می‌ کنند و به بازار عرضه می‌ کنند.

دانستن مشخصات لباس کار و قیمت لباس کار می‌ تواند به شما در خرید و استفاده آسان‌ تر کمک کند.

دوخت لباس کار با پارچه کجراه

بسیاری از طراحان لباس از پارچه کجراه برای دوخت انواع و اقسام پوشاک، از مانتو تا کت و شلوار مردانه و لباس کار استفاده می‌ کنند. همانطور که از نام این پارچه مشخص است، خطوط کجی بر روی آن است که طرح اصلی پارچه را تشکیل می‌ دهد و بر همین اساس نام‌ گذاری می‌ شوند.

به طور معمول مشتریان زمانی که نام پارچه کجراه را می‌ شنوند گمان می‌ کنند که این پارچه تنها برای دوخت لباس کار مناسب است. اما این پارچه بسته به کیفیت و اصالت الیافی که در آن به کار می‌ رود، مصارف مختلفی به جز لباس کار را شامل می شود.

آشنایی با انواع پارچه کجراه مورد استفاده در لباس کار

انواع پارچه کجراه

پارچه‌ های کجراه، خود انواع مختلفی دارند که به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌ شود:

این سه دسته جنس پارچه کجراه، بیشترین استفاده را در طراحی و دوخت البسه متنوع دارد. همانطور که می‌ دانید جنس‌ های فلامنت و ویسکوز علاوه بر پنبه از پلی استر و مواد شیمیایی با درصد متفاوت در آن استفاده می‌ شود.

الیاف استفاده شده در پارچه کجراه کتان از جنس پنبه است. هر یک از این موارد کاربرد‌ های خاصی را در تولید و دوخت لباس‌ ها دارد.

استفاده از پارچه کجراه در لباس کار

کارخانجات نساجی برای تولید لباس کار در زمینه‌ های مختلف از هر سه نوع پارچه‌ی کجراه: فلامینت، کتان، ویسکوز، استفاده خواهند کرد. برای مثال در محیط‌ هایی مانند کارگاه‌ های ذوب آهن، کوره پزی و غیره دمای بالایی بر محیط حاکم است.

لباس‌ هایی باید مورد استفاده قرار بگیرد که علاوه بر خنکی از استحکام و مقاومت بالایی در برابر گرما و آتش برخوردار باشند. از این رو پارچه‌ های کجراه کتان بهترین نوع پارچه برای دوخت این دسته از لباس‌ ها هستند.

برای سفارش انواع لباس کار های با کیفیت کافی است با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

, , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 1 =

blank