اقسام گوناگون لباس کار برای تمام حرفه ها

اقسام گوناگون لباس کار برای تمام حرفه ها

پیراهن مخصوص برای کار

رایج ترین نوع لباس کار است زیرا هنگام کار در دفتری که نیاز به لباس مخصوص دارد کاربردی و موثر است، برای مردان، یک پیراهن یقه دار با آستین بلند و کت باید انتخاب مناسبی باشد.

این پیراهن بیشتر برای اهدافی مثل راحتی، دوام و غیره است که باعث می شود کار در دفتر راحت تر باشد.

لباس کار مخصوص شب

این لباس کار برای افرادی که در محیط های تاریک یا در شب کار می کنند مهم است، به عنوان مثال، اگر کارگران در کنار جاده یا در راه کار می کنند، باید از این نوع لباس استفاده کنند که باعث شود هرکسی که به این جاده می آید حتی از دور آن ها را ببیند، آن ها به شکل تی شرت، ژاکت، کت و حتی کلاه ساخته می شوند.

روپوش کار

از لحاظ تاریخی، روپوش‌ ها به ‌عنوان یک کت و شلوار یک ‌تکه عمدتاً به دلیل دور نگه داشتن کثیفی ناشی از ریختن روی بدن استفاده می ‌شوند، با گذشت زمان، آن ها به لباس ایمنی برای مشاغل خاص در شرایط کاری مختلف تبدیل شدند.

روپوش ها با فن آوری های مختلف ساخته شده اند تا قابلیت افزایش ایمنی کارگران را بهبود بخشند در حالی که سایرین حتی در برابر آتش مقاوم هستند.

اقسام گوناگون لباس کار برای تمام حرفه ها

لباس کار ویژه هوای مرطوب

اگر در خارج از منزل کار می کنید، باید لباسی را انتخاب کنید که در مرطوب شدن هوا به شما کمک کند لباس هایی تهیه کنید که از بدن شما محافظت کنند، اما اگر لباس‌ هایی می‌ خواهید که به راحتی خیس شوند، تأثیر منفی بر بهره‌ وری شما خواهد داشت.

لباس کار ضد آتش و سوختگی

آتش خطرناک است، از این رو تهیه لباس های ضد سوختگی برای کارکنان محل آتش ضروری است، به عملکرد و مشخصات فنی نگاه کنید تا نگاهی اجمالی به حفاظت ارائه شده به شما نشان دهد.

خرید بهترین لباس کار و با کیفیت ترین لباس کار در تولیدی لباس فرم بافتینه انجام می شود، بهترین و با کیفیت ترین نوع لباس کار را از ما بخواهید. بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

, , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × 5 =

blank