لباس کار آشپزی لباس فرم بافتینه

انواع لباس کار آشپزی

انواع لباس کار آشپزی

لباس کار آشپزی دارای دو نوع روپوش و شلوار و کلاه آشپزی هستند که در سایت به منو محصولات برید و درون البسه آشپزی محصولات مورد نظرتان را مشاهده و انتخاب کنید. در ادامه انواع لباس کار آشپزی را توضیح می‌دهیم.

انواع روپوش و شلوار آشپزی

با توجه به نظارت و سخت گیری های اخیر وزارت بهداشت در خصوص بهداشت محیطی و فردی صنایع غذایی و زیر مجموعه های آن، ملزم به استفاده از لباس های فرم می باشند. از نکات مثبت این امر میتوان به متحدالشکل کردن پرسنل آن مجموعه ، شناخت نیروی کار از سایر افراد و البته اطمینان از پاکیزگی لباس آنان اشاره نمود .همچنین پوشیدن لباس کار مناسب در محیط کار تاثیر بسزایی در راندمان کار دارد. از این رو در این تولیدی انواع روپوش آشپزی در مدل و طرح های متنوع موجود می باشد.

به طور کلی لباس های فرم رستورانی ( روپوش آشپزی ) به 3 دسته تقسیم میشود :

روپوش آشپز

به لباسی گفته میشه که رنگ و طرح ان  بالاتر از روپوش کمک آشپز هست و همچنین از تولید کردن آن از پارچه ای مناسب تری استفاده می کنند.

لباس فرم گارسونی

لباس کار کلاه آشپزی لباس فرم بافتینه

لباس فرم گارسونی بخاطر ارتباط مستقیمی که با گارسون و  مشتری دارند، جز چیزهای مهم در رستوران یا تالارها استفاده می شود. این لباس فرم ها برای افرادی که نسبت به سایر خدمات متفاوت و شیک تر باشه استفاده  می شوند. لباس فرم گارسونی به لباسی گفته میشه که برای سالن داری، پذیرایی و دریافت سفارش از مشتری مورد استفاده قرار میگیرد. این لباس فرم از شلوار فاستونی و همراه پیراهن مردانه و جلیقه می باشد که شامل لباس فرم گارسونی مردانه و زنانه می باشد.

روپوش کمک آشپز

به لباسی گفته می شه که ساده و تک رنگ بوده و  پارچه آن ارزان هست.

انواع کلاه آشپزی

کلاه آشپزی یکبار مصرف
استفاده از این کلاه بدلیل راحتی در استفاده و عدم نیاز به شستشوی بسیار در بین خریداران کلاه آشپزی مرسوم است.

کلاه آشپزی قایقی
این سبک کلاه از گذشته تا به امروز مورد استفاده مصرف کنندگان بوده است .ام با توجه به مدل های جدید کلاه آشپزی ، به طور معمول مورد مصرف کمک آشپز ها و رستوان های فست فود می باشد.قیمت این کلاه چندان گران نیست و قابلیت شستشو را نیز دارد.همچنین دارای تنوع رنگی هم می باشد از قبیل قرمز،مشکی،سرمه ای،سفید.

, , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

19 + 6 =

blank