لباس کار اداری لباس فرم بافتینه

انواع پارچه برای لباس فرم ها و فرم اداری

انواع پارچه برای لباس فرم

لینن: لینن به پارچه‌ی کنفی  معروف است و جزِ پارچه های فصل تابستان است. مرغوب‌تربن نوع این پارچه از ۷۰ درصد پنبه، ۱۰ درصد پلی استر و ۲۰ درصد ویسکوز تهیه شده و بدترین نوع آن از ۵۰ درصد پنبه و ۵۰ درصد پلی استر، بدون ویسکوز است. لاکرا یا الاستین: اسپندکس، لاکرا یا الاستین یک پارچه‌ی مصنوعی است که خاصیت کشسانی فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود، که از پلاستیک طبیعی محکم تر و بادوام‌تر است. از این پارچه در مواردی استفاده می‌شود که کشسانی، به خصوص برای راحتی مد نظر است. مانند کاربرد آن در لباس‌های ورزشی..

نخی: لباسهای پنبه‌ای در ایران نخی نام دارند. نخ پنبه‌ای از طریق بافندگی، به پارچه یا بافته های پنبه ای تبدیل می شود. پلی استر: پلی استر کاملاً مصنوعی است. برای تولید این فرآورده از ترکیب دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول و یا اسید ترفتالیک ( جایگزین ماده اولیه دی متیل ترفتالات ) در مجاورت کاتالیست های مناسب، استفاده می شود. پلیمر حاصل از ترکیب این دو ماده اولیه توسط پمپ از صفحات رشته ساز عبور داده می شود که تحت تاثیر هوای سرد به شکل لیف تبدیل می‌شوند.

لباس کار اداری لباس فرم بافتینه

انواع لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری

مانتو شلوار اداری: ما، طراحی و تولید انواع مانتو شلوار اداری را در خدمت هموطنان عزیز قرار داده است. این با استفاده از متخصصین مجرب شما را در رسیدن به اهداف عالیتان یاری می کند. می توانید به سایت ما سر بزنید و انواع لباس فرم ها را ببینید و انتخاب کنید. بعد سریعا می توانید سفارش بدهید و آن را از سایت ما که معتبر هست بخرید.

انواع لباس فرم اداری که می توان سرکار پوشید

لباس فرم اداری زنانه و مردانه هستند که میتوانید سرکار پپوشید. این لباس ها دارای سبک های مختلفی هستند و هر ای به هر نحوی که خودشان دوست دارند و باب میل خودشان است، آن را اجرا می کنند. حالا بسته به سلیقه هر فرد دارد که چجوری باشند. اما اگر به اداری بودن آن توجه زیادی نداشنه باشی و بزارید کارکنان هرجور باب میل خودشان باشد بیایند بهتر هست.  هم از نظر اینکه در کارکردن دیگه خشک نیستن و راحت می تواتنند کارشان را به خوبی انجام دهند. همچنین نظر خود ما هم برای ما مهم است و اینجوری را بهتر می پسندند، چون نظر کارکنانشان هم برایشان مهم است و اینکه چطوری راحت تر باشند که کارشان را انجام دهند. لباس فرم بافتینه در نظر دارد که فرم واسه کارکنانش آزاد باشد، چون از دید کاربر بهتر مورد توجه قرار می گیرد و مشتریان بیشتری را جذب می کنیم.

با تشکر از توجه شما عزیزان که مطلب ما را با دقت خواندید و امید است که مورد توجه شما کاربر گرامی قرار گرفته باشد:)

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × دو =

blank