کاپشن زمستانه لباس فرم بافتینه

مشخصات دیگری از نکته انتخاب لباس زمستانی

 انتخاب لباس زمستانی

ما در این مطلب می خواهیم ادامه مطلب قبل را که در مورد لباس زمستانی ای که بهترین انتخاب کاپشن یا سویشرت بود را دنبال کنیم و بقیه گزینه ها و کاربردشان را برایتان توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید..

هوا رسانی را فراموش نکنید

این گزینه امکان دارد با دیگر با موردهای دیگر که گفته شده، یکم در ناسازگازی باشد، ولی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات لباس‌های زمستانی این است که باعث زیاد گرم شدنتان می شود. به همین خاطر گرمای زیاد باعث ایحاد عرق کردن و فرآیند رطوبت و در نتیجه سرد شدن مجدد بدنتان می‌شود، از هوارسانی غقلت نکنید.

برای دور شدن از این مشکل، همان طور که در مقاله روش پوشیدن لباس زمستانی، صحبت کردیم، باید از لباس‌هایی با قابلیت نفس کشیدن استفاده کنید که بخار های تولید شده در بدن را به بیرون انتقال می دهند، البته در این قسمت گزینه ای با قیمت‌ ارزان تری داریم. استفاده از لباس‌های زمستانی زیپ دار در لایه‌های گوناگون، به شما این امکان را می‌دهد تا اینکه گرم را احساس می کنید و پس از عرق کردن، کمی زیپ‌هایتان را باز کنید بهتر است.

با وچود احساس گرما دقت داشته باشید که لایه‌ها را کم نکنید، زیرا خیلی زود گرمای بدن خود را از دست می دهید و تا اینکه بخواهید باز مثل قبل شوید، زمان زیادی می برد و مشکل است.

کاپشن زمستانه لباس فرم بافتینه

راه باد را ببندید

کت و سویشرت پشمی گزینه مناسبی هست که گرمی و راحتی را برای شما ایجاد کند. اما نه وقتی که باد به آن برخورد کند و گرما را سری با خودش ببرد. به خاطر همین، شما باید اکثر اوقات با یک لایه بیرونی، مانند یک کاپشن با کیفیت و خوب، راه باد را از بین ببرد. پس به جز لایه عایق، شما نیاز به لایه ای بیرونی برای حفظ از باد و باران دارید تا به عنوان میزبان برای لایه حرارتی عمل کرده تا کارش را به خوبی انجام دهد.

با تشکر از شما کاربر عزیز که با دقت مطلب ما را خواندید:)

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفت + هفت =

blank