مطالبی در مورد لباس های زمستانی ضد آب

مطالبی در مورد لباس های زمستانی ضد آب

تمیزی لباس کار های ضد آب

روغن و کثیفی باعث از بین رفتن سریعتر پوشش  می شود و لکه هایی روی لباس کار شما که اصطکاک مکرر روی می دهد مانند شانه ها هنگام پوشیدن کوله پشتی  آسیب پذیرتر هستند.

اگر می خواهید بررسی کنید که آیا پوشش  کت یا کاپشن  شما هنوز سالم است ، می توانید روی آن مقداری آب بپاشید و ببینید آیا دانه های آن دانه دار است یا خیس می شود.

اگر خیس بخورد و یک لکه تاریک ظاهر شود ، وقت آن است که دوباره برای خرید لباس کار درخواست کنید. ما در تولیدی لباس فرم بافتینه لباس هایی استاندارد برای شما و شرکت شما داریم.

کاپشن های تولیدی لباس فرم بافتینه

کاپشن های تولیدی لباس فرم بافتینه نیز علیرغم ضد آب بودن ، دارای پوشش های ویژه ایی  هستند ، زیرا به ضد آب ماندن پارچه کمک می کند و از “خیس شدن” لباس های کار زیری جلوگیری می کند.

خاصیت ضد آبی لباس های زمستانی ما در تولیدی لباس فرم بافتینه با گذشت زمان از بین نمی رود ،استفاده هوشمندانه از لباس های فرم بافتینه باعث صرفه جویی در هزینه ها است.

مطالبی در مورد لباس های زمستانی ضد آب

عایق های لباس زمستانی

برای تولید لباس های زمستانی از یک ماده عایق استفاده میشود ، که اغلب لباس هایی بی نظیر را از نظر ضد آب بودن تولید میشود.

ویژگی های اصلی لباس های ضد آب  که باعث محبوبیت آن می شود این است که بسیار سبک ، با دوام است و بهترین کار را برای به دام انداختن گرما انجام می دهد. با این وجود ، جریان هوا به اندازه کافی اجازه می دهد تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند.

پوشش های ضد آب

بدون پوشش های ضد آب ، حتی یک محصول ضد آب نیز می تواند باعث احساس رطوبت و خیس شدن در زیر باران شدید شود ، حتی اگر به شما رطوبت نفوذ نکند.

نکته منفی برخی از محصولات این است که پنبه موم دار تنفس زیادی ندارد و نسبت به مواد مدرن بسیار سنگین تر و حجیم تر است و برخی اوقات باعث ایجاد رطوبت میشود.

پوشش های ضد آب ما در تولیدی لباس فرم بافتینه کسب کار های محیط بیرون را راحت میکند. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان است.از حمایت های شما متشکریم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یازده + 13 =

blank