کت شلوار اداری لباس فرم بافتینه

ویژگی های کت و شلوار اداری

انتخاب کت و شلوار اداری

گرفتن کت و شلوار اداری، مانند خرید عطر و ساعت و کفش، دارای اهمیت زیادی است، چون که قسمتی از سرمایه شما به خرید این وسیله گران اختصاص پیدا میکند.

پس توجه در انتخاب و مشورت در انتخاب پارچه و چک کردن فروشگاه های معتبر لباس رسمی اداری چه در داخل و چه خارج از کشور باید مد نظر شیک پوشان باشد. کت و شلوار اداری مردانه، سرمایه گذاری مردانه است و سرمایه گذاران، همچنین دنبال بهترین چیزها هستند.

 گزینه 1) در خرید کت و شلوار مردانه: هدف گذاری

اگر هدف شما استفاده زیاد طولانی مدت در هفته برای پوشیدن لباس های اداری باشد، نوع دوخت، رنگ، برش و در آخر قیمت گذاری تفاوت دارد. البته این موضوع در انتخاب دستمال‌جیبی و رنگ کراوات هم تاثیر دارد.

خیاطان حرفه ای و طراحان مد و لباس مردانه، همواره در موقع خرید لباس رسمی در مورد پارچه برای دوخت آن، از مشتری سوال می کنند که شما چه هدفی برای پوشیدن این نوع لباس دارید؟

اگر هدف شما شرکت در مجلس های رسمی باشد، نوع دوخت تفاوت دارد. اگر هدف شما در پوشیدن آن، شرکت در آموزش غیر رسمی باشد، نوع دوخت متفاوت است.

گزینه 2) در خرید لباس مجلسی آقایان: سایز خود را بدانید

کت شلوار اداری لباس فرم بافتینه

آقایان زیادی وجود دارند، که در زمان خرید کت و شلوار اداری آماده یا کت و شلوارهای سفارشی  زمانی که فروشنده یا خیاط از آنها در مورد سایز کمر، طول دست ها، عرض شانه و نمونه آن ها سوال می‌کند، جوابی ندارند. موضوع دوم در خرید این لباس مجلسی خوب و خوش استایل، دانستن دقیق اندازه و فرم بدن است.

, , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

19 − پنج =

blank