چند نمونه از انواع کاپشن زمستانه

چند نمونه از انواع کاپشن زمستانه

کاپشن‌های عایق پشمی

نوعی از کاپشن توسط تولیدکنندگان لباس برای استفاده در روزهای سرد تولید شده که به نام‌های مختلفی از جمله کاپشن‌های عایق پشمی و کاپشن‌‌های پُفی شناخته می‌شود.

لایه داخلی کاپشن با پرهای اردک یا غاز پُر شده و بسیار گرم و نرم است. کرک و پشم نیز در دوخت کاپشن استفاده شده و همین مسئله آن را به یکی از گرم‌ترین لباس‌های زمستانی تبدیل کرده است.

ژیله‌ها

ژیله‌ها یک گروه از کاپشن‌های زمستانی را تشکیل می‌دهد و بیشتر مناسب مناطقی است که زمستان‌های شدیدی را تجربه نمی‌کنند.

زمانی که هوا نسبتا سرد و خشک است، ژیله‌ها گزینه مناسبی برای استفاده خواهد بود.

در تولید ژیله‌ها به نسبت کم‌تری از پشم گوسفند و دیگر جانوران در تولید آن استفاده شده و بسیار سبک‌تر است. همچنین این نوع کاپشن‌ها بدون آستین است، که یک مزیت منحصر به‌ فرد در طیف گسترده‌ای از لباس‌های زمستانی به‌ شمار می‌رود.

چند نمونه از انواع کاپشن زمستانه

کاپشن‌های جمع‌شو سبک (کاپشن پفی مسافرتی)

کاپشن‌های جمع‌شوی سبک، که به کاپشن‌‌های پفی مسافرتی هم شناخته می‌شود، یکی دیگر از انواع کاپشن برای استفاده در فصل سرد سال است. اگر به دنبال یک کاپشن ضد آب و سبک با قابلیت بسته‌بندی راحت در کوله‌پشتی خود هستید، کاپشن‌های جمع‌شو ایده‌آل هستند.

جالب است بدانید، تولیدکنندگان این نوع کاپشن، آن را مخصوص استفاده برای سفر و کوهنوردی در فصل سرد تولید کرده‌اند. از ویژگی‌های آن می‌توان به وزن بسیار کم، قابلیت بسته‌بندی، ضد آب بودن، قابلیت تنفس بالا و حفظ گرمای فوق‌العاده آن اشاره کرد.

سوئیشرت‌ها

حتما تا حدودی با سوئیشرت‌ها آشنا هستید. همان لباس‌های گرم، سبک، نرم و دوست‌داشتنی که نه شباهت زیادی به کاپشن دارد، و نه شبیه پیراهن‌های معمولی است، که در فصول گرم سال می‌پوشیم.

برخی از سوئیشرت‌ها با زیپ از گردن تا روی کمر باز و بسته می‌شود و برخی دیگر هم بدون زیپ است. با کمک سوئیشرت‌ها تا میزان قابل توجهی از ورود سرما به بدن جلوگیری می‌شود، ولی اکثر آن‌ها در برابر باران زیاد مقاوم نیست.

کاپشن‌های ضخیم و سنگین

کاپشن‌های ضخیم و سنگین، که معمولا به نام پارکا از آن‌ها یاد می‌شود. در واقع این کاپشن از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین لباس‌هایی است که در زمستان‌های سرد و سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های پارکاها می‌توان به وزن بالا، حفظ گرمای زیاد به دلیل استفاده از پارچه عایق‌ و در بسیاری از موارد ضد آب بودن آن اشاره کرد. همانطور که گفتیم، موارد استفاده از این نوع کاپشن در سرمای بسیار شدید، به‌ خصوص در قطب‌هاست.

معمولا در قسمت کلاه کاپشن از خز استفاده شده تا علاوه بر زیبایی ظاهری، گرمای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند. اگر قصد دارید، برای مدت‌زمان طولانی بیرون از خانه و در فضای باز آن هم در هوای بسیار سرد باشید، پارکاها بهترین گزینه هستند. اکثر پارکاها ضدآب با قابلیت تنفس بالا هستند که از مهم‌ترین فاکتور‌ها در یک کاپشن ایده‌آل و مناسب است.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه به وب سایت تولیدی لباس فرم بافتینه مراجعه کنید، بزرگ ترین هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

, , , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شش + نه =

blank