برخی از ویژگی های کفش ایمنی

برخی از ویژگی های کفش ایمنی

عایق

کفش ایمنی کفشی است که از نوعی ماده عایق برای گرم و خشک نگه داشتن پاها استفاده می کند. معمولاً در گرم بیشتر برابر با عایق بیشتر اندازه گیری می شود. می تواند از دویست تا هزار و دویست گرم عایق باشد. یک ماده عایق رایج که در کفش های ایمنی استفاده می شود فوم می باشد.

مقاوم در برابر سوراخ شدن

کفش ایمنی مناسب دارای کف میانی فولادی منعطف در زیر پا است که خطرات زخم شدن پا ناشی از نفوذ اشیاء تیز به کف پا و سوراخ شدن کفش را کاهش می دهد. کفش‌ها می‌توانند در برابر سوراخ شدن مقاوم باشند، در حالی که همه کفش‌های ایمنی دارای مقاومت در برابر سوراخ شدن نیستند.

کفش ایمنی مناسب باید مقاومت در برابر لغزش کف و الزامات مقاومت در برابر آب را برآورده می کند.

علامت استاندارد ثبت شده روی کفش نشان می دهد که یک محصول به طور مستقل آزمایش و گواهی شده است تا استانداردهای شناخته شده ایمنی یا عملکرد را رعایت کند. تمام کفش های ایمنی باید دارای گواهی استاندارد مخصوص باشند.

برخی از ویژگی های کفش ایمنی

عرض کفش

با انتخاب یک کفش ایمنی یا چکمه ای که عرض مناسبی را ارائه می دهد، پای خود را ایمن کنید. برخی از کفش ها در عرض های مختلف از باریک تا بسیار پهن ارائه می شوند. کفش ایمنی مناسب باید از انگشتان پا محافظت کند و در برابر چرخش مچ پا و سایش مقاوم باشد.

محافظ متاتارسال

کفش ایمنی مناسب هم از انگشتان پا و هم از استخوان های متاتارس پشت انگشتان پا محافظت می کند. معمولا در ریخته گری، جوشکاری و سایر تولیدات سنگین استفاده می شود. دارای امتیاز برای محافظت از ناحیه متاتارس پا با مقاومت ضربه ای هفتاد و پنج فوت با فاصله حداقل یک اینچ است.

کلاهک های ایمنی

کلاهک های ایمنی غیر فلزی مانند کفش های ایمنی پنجه فولادی عمل می کنند اما وزن آن تقریباً سی درصد کمتر است. کفش ایمنی مناسب برای مناطقی که اجازه هیچ فلزی روی بدن شما نمی دهد. به عنوان مثال، کارگاه هایی که کارکنان را ملزم می کند قبل از ورود از یک فلزیاب عبور کنند.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

, , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 − 3 =

blank