لباس های نیروی انتظامی

لباس های نیروی انتظامی

سه مدل لباس نیروی انتظامی

  • لباس تاکتیکال یگان ویژه نیروی انتظامی
  • لباس سوسکی یگان ویژه
  • لباس جدید یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا

تولیدی لباس فرم بافتینه با تولید انواع لباس نیروی انتظامی از بهترین پارچه های موجود بهترین را برای شما می خواهد.

لباس تاکتیکال یگان ویژه نیروی انتظامی

لباس عملیاتی ویژه نیرو های انتظامی یا تاکتیکال معمولا مشکی رنگ هستند. شاید فکر کنید که در عملیات‌ ها از لباس‌ های دیگری هم استفاده می‌شود. مانند لباس فرماندهان و افسران ارشد. در چند سال اخیر بیشتر از یونیفرم‌ های چریکی با استتار دیجیتالی استفاده می‌شود.

لباس های نیروی انتظامی

لباس سوسکی یگان ویژه

رایج‌ ترین لباس‌ های نیرو های انتظامی، لباس سوسکی یگان ویژه است که به عنوان یک لباس زرهی است. این نوع لباس‌ ها مخصوص نیرو های ضد شورش و اغتشاش‌ گر است. در برخی از موارد از این نام به عنوان زه محافظ نیرو ها استفاده می‌شود.

لباس جدید یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا

در چند سال اخیر، بیشترین کاربرد و استفاده از لباس‌ های جدید یگان‌ های نیروی انتظامی ناجا بوده است، به این دلیل که این نوع لباس‌ ها مقاومت و استحکام بالایی هم از لحاظ شکل ظاهری و مقاومت بالایی دارد.

شیوه انتخاب لباس یگان ویژه نیروی انتظامی

انتخاب لباس کار پلیس شرایط ویژه‌ای دارد، کاملا بدیهی است که لباس یگان ویژه نیروی انتظامی مثل هر اقدام دیگری یک تاریخچه و عقبه‌ای چه در داخل و چه در خارج از کشور است.

در طول سال‌ های متمادی از هزار و هشصد و پنجاه و دو تا نیمه قرن بیستم، لباس‌ های پلیس شباهت زیادی به لباس‌ های نیرو های نظامی داشت. لذا در این قرن به دلیل اهمیت بهبود ظاهر پلیس در حضور مردم، برای اعتماد سازی و تالیف قلب های میان مردم و پلیس مطرح شد. بر همین اساس لباس‌ ها شروع به تغییر کردن نمودند.

مهم‌ ترین اهدافی که طراحان نسل جدید لباس آن را دنبال می‌ کردند ایجاد حسن نیت و امنیت و سلطه در یونیفرم نیرو ها بود.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

, , , , , , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 + 13 =

blank