لباس های کار زمستانی با کیفیت برای شرایط آب و هوایی سرد

لباس های کار زمستانی با کیفیت برای شرایط آب و هوایی سرد

لباس لایه ای برای مشاغل در زمستانی

بهترین راه برای گرم و خشک ماندن در طول فعالیت کاری در هوای سرد این است که یاد بگیرید چگونه لباس خود را به درستی لایه بندی کنید. با پوشیدن لباس در ترکیبی خاص از لایه‌ها، دمای بدن خود را راحت‌ تر تنظیم می‌کنید، رطوبت را از پوست خود دور نگه می‌دارید و حتی زمانی که عرق می‌کنید گرم و خشک می‌مانید.

لایه هایی که برای یک فعالیت خاص می پوشید با آب و هوا، سطح فعالیت و ترجیح شخصی شما مطابقت دارد. اساساً سه لایه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و هر یک عملکرد خاصی دارند.

انواع لایه ها

لایه پایه: رطوبت و تعریق را از پوست شما دور می کند تا شما را گرم و خشک نگه دارد.
لایه میانی: عایق و شما را گرم نگه می دارد.
لایه بیرونی: به رطوبت اجازه می دهد تا در حالی که باد را مسدود می کند و آب را دفع می کند.

لباس های کار زمستانی با کیفیت برای شرایط آب و هوایی سرد

ایمنی کار در هوای سرد

لایه پایه با پوست شما در تماس است. یک ماده محکم و محکم برای گرم و خشک نگه داشتن شما بهتر است. پلی پروپیلن، ابریشم، پلی استر و پشم همه گزینه های خوبی هستند.

از پنبه اجتناب کنید زیرا رطوبت را به دام می اندازد، بنابراین مرطوب می ماند و گرما را از شما می گیرد. لایه‌های پایه در وزن‌های مختلف (سبک، میان‌وزن و سنگین‌وزن) هستند.

وزنی را بر اساس دمای بیرون و سطح فعالیت خود انتخاب کنید. وزن سنگین عایق بیشتری دارد.

عایق های لباس کار زمستانی

لایه میانی عایق را فراهم می کند. باید کمی آزاد تر از لایه پایه باشد، اما برای عملکرد صحیح باید تماس خود را با لایه پایه حفظ کند. لایه های میانی نیز رطوبت را از لایه پایه به لایه بیرونی می برند.

مواد متداول برای لایه های میانی شامل پر، پلی استر، پشم، پشم و ترکیبات مصنوعی و طبیعی جدیدتر است. بسیاری از لباس‌ های لایه میانی دارای زیپ‌ های زیر بغل، زیپ‌های بلند جلو و سرآستین و یقه‌های قابل تنظیم هستند.

مسدود کردن راه سرما با لباس های کار

لایه بیرونی باد را مسدود می کند و اجازه می دهد تا رطوبت از آن خارج شود. لایه های بیرونی معمولی شامل پوسته های ساخته شده از گورتکس یا مواد مشابه است. وسایل اضافی مانند زیپ، زیپ مچ پا (برای شلوار) و انواع گزینه های تهویه استاندارد هستند.

لایه های بیرونی نیز باید به اندازه کافی سخت باشند تا در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت کنند. سایر گزینه‌ های با فناوری کمتر ممکن است شامل مواد مقاوم در برابر باد یا پارچه‌های مقاوم در برابر آب باشد.

برای حفظ عمر لباس خود، دستورالعمل های مراقبت روی آن را دنبال کنید. پارچه های مصنوعی و فنی باید به درستی تمیز شوند تا آب را فتیله، عایق و دفع کنند. در صورت لزوم محصولات پاک کننده مخصوص می توانند خاصیت دفع رطوبت و رطوبت را بازیابی کنند.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار زیبا و کاربردی است. هدف ما کسب رضایت شما است.

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک + ده =

blank