لباس کار با پارچه های با کیفیت

لباس کار با پارچه های با کیفیت

انتخاب پارچه های لباس کار

کتان پنبه ای خالص:

این محصول دارای چگالی بالا است ، پارچه ای با ماندگاری بالا ، خطوط روشن ، سطح سبک ، کیفیت مناسب ، مناسب برای کاپشن های مهندسی ، جلیقه ، لباس های کارگری ، کیف ، دستکش کار و غیره…است.

لباس کار با پارچه های با کیفیت

پارچه فاستونی:

تمام پارچه های فاستونی دارای خصوصیات صاف شدن سریع با اتو ، بافت خوب و کامل ، احساس براق و نرمی برای استفاده کننده و نرم و صاف هستند ، به عنوان یک پارچه با کیفیت برای لباس های فرم ادرای از جمله مانتو و شلوار و کت و شلوار استفاده میشود.

پارچه جودن:

این نوع پارچه قوی و مقاوم در برابر سایش ، نرم و راحت ، جذب رطوبت و تنفس است. می توان آن را به انواع لباس های پنبه ای ضد استاتیک با درجه بالا ، مناسب برای ذخیره سازی ، حمل و نقل ، و تولید تی شرت های تبلیغاتی دانست.

پارچه تترون:

پارچه با احساس بهتری از یکنواخت بودن ، پارچه بسیار قوی ، استحکام و مقاومت در برابر سایش بسیار مناسب، میزان انقباض بسیار کم است ،قیمت مقرون به صرفه ، با دوام عملکرد خوب را دارا است.

کجراه:

پارچه ای ضخیم و ساده است ، چگالی بالا ،  ضخیم ، بافت روشن ، سایش قوی ، پارچه خوبی برای لباس های کارگری و لباس ها فرم مدارس است.

خدمات بافتینه

تولیدی لباس فرم بافتینه ارائه دهنده تمامی محصولات کار برای تمامی نقاط ایران است.

مشتری های تولیدی لباس فرم بافتینه در سراسر ایران از لباس های کار ما استفاده میکنند و ما همواره در تلاشیم که بهترین کیفیت لباس کار را ارائه بدهیم.

به لطف خدا و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش تولیدی لباس فرم بافتینه، ما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لباس های کار در ایران شناخته شده ایم.

بزرگترین هدف گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

, , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × 3 =

blank