لباس کار کارگری

لباس کار کارگری

محیط های کاری

بر اساس بررسی اتفاقات مرگبار ساختمانی، از هر پنج کارگر یک نفر کارگر غیر ماهر است. با وجود بهبود عملکرد ایمنی، صنعت ساختمان که یکی از چهار صنعت خطرناک است، نرخ کلی اتفاقات صنعتی به دلیل تلاش های دولت و صنعت در حال کاهش است، اما این نرخ در صنعت ساخت و ساز در حال افزایش است. این نمونه های عینی از خطرناک بودن کار در زمینه ساخت و ساز ارائه می دهند. محیط های کاری صنعت ساخت و ساز در مقایسه با سایر صنایع به طور مکرر درحال تغییر و مسائل مربوط به کار اغلب به طور ناگهانی تغییر می کنند. بنابراین، کارگران ساختمانی باید به سرعت خود را با شرایط خاص وفق دهند تا وظایف خود را ایمن و مؤثر انجام دهند. با این حال، به دلیل میانگین سنی نسبتاً بالا و به دلیل اینکه افراد غیرمتخصص نیز کارهای ساختمانی را انجام می دهند، مکرراً در معرض خطر هستند، مگر اینکه دارای مهارت خاصی  باشد.

کارگران ساختمانی باید چه بپوشند؟

صدمات مربوط به چشم می تواند نتیجه مستقیم افتادن اشیاء، جرقه زدن به ناحیه چشم یا حتی سوراخ شدن ماشین آلات باشد. لباس‌ها و تجهیزات ساخت‌وساز باید استانداردهای ایمنی تعیین‌شده برای آن کار را داشته باشند. معمولاً به این معنی است که باید محافظت کافی برای چشم ها، گوش ها، سر، دست ها و پاها وجود داشته باشد.

نتایج نظرسنجی لباس کار کارگری

این واقعیت که بسیاری از کارگران لباس کار نمی پوشیدند، علیرغم اینکه عاملی ضروری برای آنها بود، به طور غیرمستقیم نشان می دهد که شرکت در مورد لباس کار دخالت نمی کند و لباس فعلی آنها برای کارگاه های ساختمانی مناسب نیست. نتایج تحلیلی که نشان دهنده اختلاف بین لباس کار کارگر و مدیر بود به شرح زیر بود. اینکه آیا لباس کار پوشیده شده است یا خیر بر اساس موقعیت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، و نتایج نشان داد که شصت و چهار درصد از کارگران لباس کار نمی پوشیدند. از سوی دیگر، نود درصد از مدیران لباس کار می پوشیدند. به عبارت دیگر، اکثر مدیران لباس کار می پوشیدند در حالی که بسیاری از کارگران لباس کار نمی پوشیدند.

محافظ گوش

گوش‌گیرها و گوش‌گیرهای فوم از مواردی هستند که برای کاهش صدا در حین کار استفاده می‌شوند. اما گاهی اوقات این کافی نیست، بنابراین گوش گیرهای از پیش ساخته شده یا کلاهک های کانال به سطح نویز بالاتر کمک می کنند.

مجدداً، این با استانداردهای ایمنی تعیین شده توسط شغل شما تعیین می شود. برخی از مشاغل ممکن است به گوش گیرهای فوم اجازه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به نوع مهمتری از محافظ گوش داشته باشند.

لباس کار کارگری

محافظ پا

برخی از مشاغل ممکن است اجازه دهند کارگران به یک چکمه ساده با کفش ساده اکتفا کنند و برخی دیگر ممکن است به یک کفش ایمنی نیاز داشته باشند، و سپس برخی از مشاغل ممکن است به یک کفش ایمنی، یک محافظ فلزی برای محافظت از زیر پا نیاز داشته باشند.

بیشتر اوقات، کارگران ساختمانی در بیشتر ساعات روز روی پای خود هستند. با وجود خطرات احتمالی سطوح لغزنده، مواد خردکننده، کارگران ساختمانی باید دستورالعمل های سختگیرانه ای را برای محافظت از پا در محل رعایت کنند.

نه تنها باید به ایمنی انگشتان پا فکر کنید، بلکه باید به قسمت بالای پای خود و پایین پای خود نیز فکر کنید. باز هم، الزامات دقیق به طور قابل توجهی از شغلی به شغل دیگر متفاوت خواهد بود.

 

تولیدی لباس فرم بافتینه با در نظر گرفتن همه موارد لباس های کارگری با بهترین جنس پارچه برای کارگران عزیز محیا کرده است.

, , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

10 + 7 =

blank