لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

انواع دیگری از راهنمایی های لباس پوشیدن در زمستان

لایه لایه بپوشید

جای اینکه یک لباسی که خیلی ضخیم و گرم باشد را بپوشید، از چند لایه لباس که نازکتر هست استفاده کنید. با این کار با گرم شدن دمای اطرافتان، می توانید خیلی راحت با کم کردن لباس خود، به درجه ی مد نظرتان برسید. زیادی لباس پوشیدن باعث عرق کردن و سرما خوردن شده، و آزاد حرکت کردن را هم کمتر می‌کند. از سوی دیگر، با پوشیدن چند تکه لباس روی هم، نمای شیک تر و خاص تری را برای خود بوجود می آورید.

لباس پنبه‌ای یا پشمی بپوشید

پارچه های پنبه ای برایتان گرمای آرامی بوجود می آورد. سبک و لطیف اند و شستن آن ها راحت است. اما به‌تنهایی پوشش کاملی را ایجاد نمی کنند. اگر چه، پارچه های پشمی جز گرم ترین لباس های شما به حساب می آیند. پس روی تیشرت پنبه ای خود، بافتنی های پشمی بپوشید بهتر است.

سوییشرت، پلیور یا ژاکت ضخیم بپوشید

لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

سوییشرت‌های بافتنی که روی لباس‌های سبک و لطیف خود به تن می کنید، نقش مهمی در پوشش شما دارند. این لباس گرم هم استایل زیباتری برایتان بوجود می آورد، هم باعث گرم تر شدنتان می شود. سویشرت ها را روی مانتوهای خود بپوشید. ولی اگر همراه پیراهن باشد، انتخاب های بیشتری دارید. پیراهن های دکمه دارِ یقه باز را روی سویشرت های یقه اسکی بپوشید، تا به آخر گرما و شیک پوشی برسید.

پیراهن های دکمه دار که به (Cardigans) معروف هستند، می‌توانید مثل مانتوهای بافت زنانه از آن ها استفاده کنید. برای انواع این لباس‌ها، بهتر است دنبال لباس پشمی آن‌ها بروید. این لباس ها در طرح و رنگ‌های متنوع زیادی موجود هستند. رنگی که متناسب با زمینه پوستتان هست لباس بپوشید. البته اگر از رنگ هایی که مد شده اند استفاده کنید باعث جلوه بیشتری می شود.

, , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 + 7 =

blank