البسه آشپزی لباس فرم بافتینه

انواع کلاه و روپوش آشپزی

روپوش و کلاه آشپزی

روپوش آشپزی و کلاه آشپزی همیشه یکی از دغدغه های بسیار مهم در صنایع غذایی ، رستوران و فست فود ها بوده است.

همین امر به پیشرفت صنایع نساجی در تولید پارچه لباس کار و تولیدی لباس فرم بافتینه که با خلاقیت طراحان و با در نظر داشتن متد روز دنیا در پیشرفت طراحی لباس کمک شایانی کرده است.

یکی دیگر از دلایل طرح های متفاوت در تولیدی لباس فرم بافتینه تنوع روپوش آشپزی و کلاه آشپزی را میتوان مدیون افزایش رقابت در عرضه کالا دانست.

انواع کلاه آشپزی تولیدی لباس فرم بافتینه

روپوش آشپز

روپوش آشپز در تولیدی لباس فرم بافتینه  دارای طرح ،رنگ و پارچه متفاوت می باشد. این مدل بیشتر مورد توجه افراد با تجربه و سابقه کار بالا می باشد. به طور معمول این مدل از دکمه در جلوی لباس استفاده شده است.

کلاه آشپزی یکبار مصرف:

از این نوع کلاه به این دلیل که نیاز به شستشوی ندارد و به راحتی قابل استفاده است و به طور کلی سبک است و در طول یک روز مورد استفاده قرار میگیرد ، کلاه بسیار محبوبی است.

دستمال سر آشپزی:

این دستمال ها که داراری بند میباشد و به فرد استفاده کننده یک استایل جذاب میدهد در رستوران ها و فست فود ها از محبوبیت خاصی برخوردار است.این نوع دستمال ها دارای تنوع طرح زیاد و رنگ بندی متفاوت است.

مشتریان تولیدی لباس فرم بافتینه از طریق وبسایت های فعال مجموعه قادر به دیدن تمام محصولات هستند و با انتخاب هر یک از محصولات میتوانند خرید آسان لباس کار را تجربه کنند.

البسه آشپزی لباس فرم بافتینه

تولیدی لباس فرم بافتینه تولید کننده انواع البسه آشپزی از جمله کت سر آشپز ،روپوش و شلوار،کلاه آشپزی ، کراوات و پاپیون و دیگر انواع لباس های آشپزی میباشد.

تولیدی لباس فرم بافتینه در راستای تکمیل محصولات خود انواع لباس کار های تمامی مشاغل را به صورت حرفه ایی طراحی و تولیدی میکند.

 

 

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نه − هشت =

blank