لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

توضیحات دیگری از انواع راهنمایی های لباس پوشیدن در زمستان

راهنمایی های لباس پوشیدن در زمستان

ما در این مطلب می خواهیم انواع دیگری از راهنمایی های پوشش لباس در فصل زمستان را برایتان توضیح دهیم. که در اینجا ما دو گزینه از لباس ها را برای شما می گوییم که چه کاربردهایی دارند و با چه چیزهایی آن ها را بپوشید، خاص و زیبا بنظر می رسید. پس با ما همراه باشید:)

کاپشن، پالتو یا اورکت گرم بپوشید

لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

لباس گرم زمستانی، آخرین لایه پوشش شما هست که جزایی از مهم ترین چیزهای شما است. اورکت (Over-Coats) یا روپوش های مردانه، از پر کاربردترین پوشاک فصل‌های سردند. اورکت‌های پشمی و گرم، استایل شما را کامل می‌کنند. این کت‌ها و کاپشن های بلند ضخامتشان بیشتر از کت های رسمی مردانه هست و بیشتر مناسب پاییز و زمستان‌های سرد هستند. اما روپوش‌ ها که ظاهری شبیه لباس های بلند و سویشرت های بهاری دارند، برای خنک بودن فصل بهار و دو لایه شدن پوشش، روی پیراهن استفاده کنید بهتر است. پس این گونه لباس پوشیدن در فصل بهار می تواند نمای زیبایی را هم داشته باشد.

کلاه، شال گردن و دستکش بپوشید

انگشتان خود را از سرما حفظ کنید و دستکش های گرم و راحت را  انتخاب کنید. مناسب علاقه خود می‌توانید از جنس‌های مختلف که در بازار می بینید استفاده کنید. برای موقعیت های رسمی از دستکش های چرمی و برای استفاده روزانه، دستکش های پشمی را تهیه کنید و استفاده لازم را از آن ببرید. مثل  لوازم جانبی دیگر، رنگ و مدل دستکشتان را با کیف و کفش زنانه و کمربند و کفش مردانه خود ست کنید. هر جنسی که انتخاب می‌کنید، از مدل‌های که دارای  آسترند استفاده کنید، تا گرمای دستتان را محاقظت کند.

دستکش‌های دوتکه که چهار انگشت و شست را جدا پوشش می دهد، بخطر  نزدیک بودن انگشتان، بیشتر از دستکش‌هایی که معمولی اند باعث حفاظت از گرما می‌شود. در آخر شال‌گردن‌ها علاوه بر گرمای کمی که ایجاد می‌کنند، ظاهر خوش استایل و خاصی را هم برایتان می‌سازند. در هر موقعیت یا جایی که باشید، با استفاده از انواع شال‌گردن‌های طرح دار و ساده، استایل زیباتری را پیدا می‌کنید. برای این کار رنگ شال گردنتان را با لباس زیرِ کت یا پالتو خود ست کنید بهتر است.

در کنار لباس گرم باید به لوازمی که باید با آن استفاده شود هم دقت کنیم، که در مد هم این چیزهای جانبی از اهمیت بسیاری برخوردارند. سر و دست و گردن، به ظاهر قسمت‌های زیادی از پوشش کلی بدن به حساب نمی آیند، اما مقدار گرمای زیادی از بدن، با نپوشیدن شال گردن، کلاه یا دستکش از دست می‌رود. قسمت اصلی گرمای بدن، از سر خارج می‌شود.  در نتیجه سر و گوش‌های خود را گرم نگه‌دارید، چون از جاهای مهم بدن است. اگر برای این کار باید طبق مد روز باشید، مدل‌های شیک و خاص زیادی در دسترس هستند.

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده + 19 =

blank