لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

نکته هایی درباره لباس های زمستانی خانم ها

نکاتی درباره لباس های زمستانی خانم ها

برای داشتن یک تیپ زیبای زمستانه، در مد و لباس برای خانم ها باید با قانون ست کردن آشنا باشید، تا بتوانید با ظرافت خاصی، لباس های مختلف را با هم ست کنید. با ما همراه باشید تا ایده های ست کردن را به شما یاد دهیم.
تیپ و استایل زمستانی هم زیبایی های خاص خود را دارد. فقط باید بدانید که چه لباس هایی را باید با هم ست کنید تا این زیبایی چند برابر شود. نکته هایی نیز برای ست کردن لباس زمستانی خانمها وجود دارد که با رعایت آن می توانید یک استایل جذاب و شیک زمستانی داشته باشید. در این مطلب ما نحوه ست کردن لباس زمستانه زنانه را به شما میگیم

توضیحاتی درباره لباس زمستانی خانمها

لباس زمستانه لباس فرم بافتینه

چطوری می توانید در صورتی که در زمستان گرم بمانید، لاغر به نظر برسید و اندامی متناسب را برای خود ایجاد کنید. ما می خواهیم نکاتی را درباه پوشیدن لباس های زمستانی به شما پیشنهاد کنیم.

  • در این صورت می توانید در یک زمستان معتدل از یک یا دو لایه از لباس های خود صرفنظر کنید. هر چه تعداد لایه های لباس کمتری بپوشید، لاغرتر به نظر می رسید. لباس زیر شما باید تنگ و چسب باشد.
  • لباس های زیری که گرم هستند را بپوشید که  اندازه و مناسب اندامتان باشد. این گونه لباس های زیر در صورتی که بدن شما را باعث ایجاد حجم اضافی در برابر سرما حفظ می کند و شما را گرم نگاه می دارد، باعث تهویه مناسب هم می شود.
  •  لباس زیر زمستانی چسبان فایده اش این هست که تقریبا مثل یک شکم بند و کمربند عمل می کند و از بزرگ کردن شکم و چاقی شما پیش گیری می کند و باعث لاغرتر شدن شما می شود.
  •  اگر قصد این را دارید که در زمستان دامن یا پیراهن بپوشید، با پوشیدن جورابهای ساق بلند چسبان پشمی پاهای خود را لاغرتر نشان دهید. جورابی به رنگ مشکی یا  تیره انتخاب کنید تا تاثیر بیشتری در لاغری شما داشته باشد.
  • اگر لباس هایی که پارچه های گرمتری دارند را بپوشید، باعث لایه های لباس کمتری می شود. جای لباس های نخی ضخیم و کلفت، لباس های پشمی یا ابریشمی را بپوشید بهتر است.

 

 

, ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 − هفت =

blank