لباس کار لباس فرم بافتینه

چه لباس کاری انتخاب کنیم؟

انتخاب لباس کار مناسب

یکی از مهم ترین عوامل در حفظ ایمنی و سلامت در محل کار، لباس کار اداری مناسب است تا ضمن یکپارچه سازی ظاهری پرسنل، امنیت و سلامت آنان را نیز تامین کند. لباس کار نامناسب نیز می‌تواند تبادل های حرارتی بین انسان و محیط را محدود کند و باعث ایجاد تنش‌های حرارتی، اختلالات جسمانی و روانی و کاهش راندمان کار و بهره‌‌وری شود و به همین روال لباس کار مناسب می تواند نقش زیرکانه‌ای در بالابردن بهره‌وری شود. تولید پوشاک کار در برگیرنده مواردی است که در ادامه به بررسی اجزاء آن به راه‌حلش خواهیم پرداخت.

نوع کاربری و شغل استفاده کننده

با توجه به گزینه های استفاده از لباس کار اداری در شرایط  گوناگون کاری لازم است، جنس و نوع پوشش لباس کار اداری نیز مناسب با کاربری و حفظ ایمنی استفاده کننده در مقابل خطر آن شغل می‌باشد. برای نمونه، استفاده از لباس کاری که پارچه آن بطور کامل از مواد پلی استری و نفتی تهیه شده در شغل هایی مانند: جوش‌کاری برق، جوش‌کاری آرگون، ریخته گری و… کاملا نا امن و احتمال آتش گرفتن لباس امکان دارد.

لازم است که بگوییم بیش از 80% لباس کارهای اداری موجود در بازار از این قبیل پارچه ها استفاده کرده‌اند. لباس کار مناسب برای این قبیل شغل ها باید مقاوم در برابر آتش مثل پارچه های ضد حریق باشد.

شرایط آب و هوایی

مطابق با ماده 70 آیین نامه تجهیزات ایمنی و محفاظت فردی لباس کار باید ضمانت تامین حفاظت کافی، سبک، راحت و مناسب با بدن باشد. با توجه به شرایط متفاوت جوی در کشور و چهار فصل بودن جو ایران جنس و وزن پارچه لباس کار باید مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود تا مقوله راحتی در استفاده نیز تامین شود.

در ضمن مقاومت خوبی در شرایط کاری سخت داشته باشد. به عنوان نمونه لباس‌هایی که در شرایط جوی مرطوب شمال کشور استفاده می شوند، به دلیل رطوبت بالا در خطر پوسیدگی الیاف طبیعی هستند. شما می توانید وارد سایت تولیدی لباس فرم بافتینه شوید، لباس کار اداری که مد نظرتان بوده را ببینید و سفارش دهید.

جنس پارچه

لباس کار لباس فرم بافتینه

در زیر استانداردهای بین المللی تعریف شده برای جنس پارچه لباس کار را بیان می‌کنیم. شما می توانید وارد سایت تولیدی لباس فرم بافتینه شوید، لباس کار اداری که مد نظرتان بوده را ببینید و سفارش دهید.

, , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 4 =

blank